Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Turbosprężarka 150km i kilka trudnych pytań

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Turbosprężarka 150km i kilka trudnych pytań

    Teoretycznie mechanik ma racje, ze nie wystepuje to jako oddzielna czesc.
    W praktyce jednak mozna cos takiego dostac za male pieniadze.

    Mozesz np. kupic od kogos wysraną sprezarke i przelozyc mieszek.
    Ewentualnie popytac po roznych miejscach.

  • #2
    Turbosprężarka 150km i kilka trudnych pytań

    Witam
    Posiadam octe 110km
    Mam pytanie zamierzam zakupić turbosprężarkę od golfa 150 km i zamontować intercooler od leona 150km czy prz wkładaniu intercoolera trzerba coś wycinać.
    czy potrzeba wymieniać wtryski
    zamierzam osiągnąć ok 170km i 400nm
    jak myślicie dół wytrzyma
    kogo polecicie do zmiany oprogramowania ja narazie składniam się do dual boxu z zastec'u

    Komentarz


    • #3
      Sanchos, jak masz czas to w krakowie w DoubleB lub Aligatora to zrobisz a program u Mastersa lub w Compsporcie

      Komentarz


      • #4
        Założyć sprężarkę potrafię mam dostęp do podnośnika a z coolerem także sobię poradze
        w planach mam także pominięcie egr'u i wykonanie dolotu z rur nierdzewnych mam pytanko czy ktoś wygina takowe rureczki w okolicach łodzi

        Komentarz


        • #5
          w warszawie mój znajomy wygina rurki z nierdzewki (do jachtów) tylko pytanie jaka średnica bo nie wiem czy mamy odpowiednie kamienie
          SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
          Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

          Komentarz


          • #6
            Dual Box z Zastecu to koszt 3 tys zł do PD, moze do twojego beda mieli taniej(jesli chodzi o ten ich tzw Combi Power Tec)..Ja mimo tego ze tez mam boxa(by VTECH) wolalbym program..Koszt w sumie niższy i mozna pozostałe pieniążki przeznaczyć na inne mody..

            Pozdrawiam
            --------------

            Komentarz


            • #7
              Sanchos, pogadaj z Bondem on ma turbo ARL ale nie ma intercoolera . Tej jazdy nigdy nie zapomne
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz


              • #8
                Do zalozenia sprezarki od ARL bedziesz potrzebowal dorobic flansze od wydechu, oraz przerobic rure od IC na szybkozlaczke. Do tego wezyk od powrotu oleju od ARL.
                Przydalaby sie tez oryginalna oslona termiczna, ale i ta ze 110tki mozna przypasowac.
                Lape mocujaca mozna olac, bo i na samym kolktorze dobrze sie trzyma.

                Aby zalozyc FMIC z 150tki, trzeba przesunac chlodnice. W oryginale sa chl. klimy - FMIC - chl. wody. Zeby cofnac troche chlodnice wody, powinno sie wymienic wentylatory na te ze 150tki, sa wezsze i wtedy sie wszystko miesci. Mozesz tez probowac podciac belke i wpasowac FMIC przed wszystkie chlodnice. Lepiej wlozyc komplet chlodnic z ARL lub zalozyc IC z Iveco.
                Ale o tym wszystkim pisalem juz na forum, wystarczy poszukac.

                Do tej mocy wtryski min. 216cc. Dol wytrzyma nie takie moce wytrzymuje, pod warunkiem ze bedziesz mocy z glowa uzywal.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz


                • #9
                  Jak możesz wybierać to pamietaj ,ze jest też 1.9/160KM montowany w IBIZIE CUPRA z 2005 według katalogu AUTO ŚWIAT.
                  nowy cSIMC od Aliego
                  seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                  Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                  półosie seryjne przebieg 273 tyś

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez rafalus
                    Jak możesz wybierać to pamietaj ,ze jest też 1.9/160KM montowany w IBIZIE CUPRA z 2005 według katalogu AUTO ŚWIAT.
                    Zeby takie rady dawac, najpierw sprawdz czym sie rozni BPX od ARL.
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz


                    • #11
                      IC od ARL wchodzi po kilku zabiegach "kątówką" ;-)
                      Przyda się wtedy też chłodnica z ARL bo boczki oryginalnej zasłaniają wyloty z coolera.

                      Żeby mieć 170KM powinno wystarczyć turbo 150, cooler, wtryskiwacze 230 i dobry program.

                      Boxa nie polecam, nie dość że jest gorszy niż program to cena takiego rozwiązania jest dużo wyższa niż programu.
                      www.dynosoft.pl

                      Komentarz


                      • #12
                        Dokładnie, a przy 400 NM, lubi sie pogiąć to i tamto ....... :wink: :wink: wiec uważaj na taki wysoki moment.
                        Pozdrawiam i sukcesów życze
                        "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                        Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                        Pionek znów gra.......

                        Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                        www.dynosoft.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          To ja się może czegoś dowiem
                          Mam już druga O i w sumie używam ósmej wersji konfiguracji:
                          O1 - 90;90+box; 90+soft;90po adaptacji 110+soft; O2 - 110;110+soft;130;130+soft
                          i mało...
                          teraz jak już mam PD130 :diabelski_usmiech zastanawiam sie na kolejnymi odstępstwami od normy. 6biegów i porządny zdrowy napęd na pewno potrafi dać z siebie jeszcze więcej...
                          Od czego zacząć - idzie kiepski okres na testy...

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X